tisdag, juni 08, 2010

Tisdagens rapportering!

Ett skönt regn över Bassholmen mötte mig när jag klev iland på ön!
Grabbarna verkade tycka det var skönt och var på ett lekfullt humör. Hela flocken gav sig iväg i en galopp i full fart vid ett tillfälle, bara för att det var skoj. Det började med att en av hästarna började bocka och skutta av ren glädje efter lite jabbandes och stegrandes med en kompis. Efter en kort stund hade han fått fart på alla! Jiiiihaaa!

Tyvärr hade jag ju givetvis inte "storkameran" med mig och kunde inte fånga ögonblicket (då det dundrade i backen på hela ön när de drog fram!) utan fick nöja mig med lite mobilkamerabilder! Just det.. glada nöjda och HELA grabbar! Dvs allt bra!


Skööönt att rulla sig i sanden!


Skaka, skaka, skaka, skaka!


Kompisbeta!


-Kliar du min rygg så kliar jag din?



Mysgrabbar!




Trygghet!



2 kommentarer:

Lotti sa...

Vem ligger på rygg om inte Hugo! Ha ha :D

Anna-Kajsa sa...

Ja, han har lärt sig av den bästa! Hans mor kunde rulla sig så det var lera långt in i hörselgångarna....