onsdag, juni 16, 2010

T...r...ö...t...t...zzzzzzz

Ungefär så ja. Men guuuud vad jag har haft det skönt på Bassholmen idag. Alla grabbarna var välsigt gosiga. T.o.m lille nr 7 :) Sen var de hela och rena (eh, nej inte rena) också. Rumpbulan är så gott som nästan borta!

Jag har förstås tagit massor med bilder, men jag har precis kommit hem så de är inte ens inlagda i datorn än. Och imorgon väntar saltgruvan, så ni får allt tåla er till kvällen. Och när jag säger kväll, menar jag snarare natt. Efter saltgruvan. Efter middag. Efter ridning. Ja, ni hajar?

På måndag öppnar vandrarhemmet, och Larsa (öfogden) har flyttat ut till Bassholmen nu. Man kan ju ta en liten stund och reflektera över orättvisan i att han ska få BO på Bassholmen h e l a sommaren! Medan vi andra får bo... ja, på andra ställen! Larsa är väldigt glad i våra grabbar och har öga för om något inte står rätt till. Så det är tryggt.

Imorgon åker Lena-Maria ut.

Sov gott! Lotti

Inga kommentarer: