lördag, augusti 13, 2011

Förbjuden kärlek

Liza är stolt matte till Troy och hon tog med sig familjen till Bassholmen. Här kommer Lizas lördagshälsning:

"Hej Lotti,
 
Jag fick med min kära sambo, Stefan, och hans 9-åriga son, Sebastian. Ingen av dem är något vidare hästfan och är lite rädda för dem men i slutet så visade Magnus (om jag har lärt mig namnen rätt) hur mysigt det faktiskt kan vara.
Det va inte direkt livat bland hästarna, det va strålande sol och svalkande vind så de va nog lite dåsiga allihopa. På agendan idag så va det mat som gällde, inte så mycket mer än så.
Jag kikade över alla och kunde inte hitta något oroväckande, de måste verkligen vara en cool och lugn skara.

Nu är det inte långt kvar innan de ska hem och det känns som vanligt tråkigt att splittra ett sånt härligt gäng....Meeen med tanke på Troy den tjocke så är det nog bra! Alla bantningstips är varmt välkomna! :)

Innan vi lämnade ön så passade jag på att ta mig en mysstund med Crossen....och han verkade inte klaga. 
Bifogar som vanligt en drös med bilder. :)

Hälsningar,
Liza"

 De har i alla fall tur med vädret!


 Alla killarna, stora som små.





 Dali gillar som bekant sina lerbad...


 ...och har man gjort sig så fin vill man såklart vara med på kort!


 Fabbe vill också vara med på kort så han kastar sig ner och försöker överträffa Dali i skönhet.


 Magnus har fått span på sambo medelst son att omvända till hästfan....


...på det här viset :)  Nååå? Det ar inte så himla tokigt med len hästmule trots allt va?


Cruzan är vacker han med.


Och Troy... ja han är tydligen...

..."den TJOCKE!!" Va?? Är det lojalt att säga så om sin häst??


Dennis, han är alldeles lagom han.


Man kan man ju undra vad stackars Troy tänker om detta? Va? Han får heta "Den tjocke" medan Crossen, han får All The Love. Men bjuder man på kramläge har man väl förtjänat en kram, va!

Inga kommentarer: