tisdag, augusti 09, 2011

Unghästbrottning. En möjlig karriär för en busig liten ponny?

Här kommer Elisabeths hälsning och bilder på i söndags. 
"Det är alltid kul att komma ut på ön och titta till hästarna (hade önskat att man bodde lite närmre). Idag fick vi se lite brottning mellan Daniel och Ärnst. Där Daniel vann stort då Ärnst tyckte att "Låt mig va jag vill äta!" nu när det äntligen har slutat att regna. Men Daniel gav sig inte utan gav sig på nästa…..men då var det mer vem kan hoppa högst som gällde. "Klättrar jag lite på (jag tror det är Izzo) så blir jag lite högre tänkte Daniel."

A lone ranger...


 A nyfiken ranger...


 En påhoppad Ärnst!


En påhoppad Izzo (och om det är stor du vill verka, lille Daniel, så är mitt tips att inte välja ut den största kompisen i gänget ;-) )

 Vissa föredrar kel framför bus.


 Imorgon åker Daniels matte ut.

Inga kommentarer: