tisdag, maj 11, 2010

I början...


...gäller det ju att visa vem som bestämmer. Och helt klart är i alla fall att Hugo bestämmer lite här och där ;)



Sen gäller det att hitta lite polare.

Ler och långhalm har fått en färggrann anhängare.



Du kan vara mitt kamouflage!

Hörrdu kortbening! Är du med?





Monty har klättrat upp på en kulle så han ska nå att bitas lite. Är man liten får man vara påhittig!

Ja, och sen när alla har hittat en kompis så kan man kosta på sig att busa och bråka lite.






Efter buset måste man vila.





Är detta livet eller?




Försjunken i tankar på vilda västern kanske?

Tjohoo!










Jag säger bara: akta er! Åker ni ut till Bassholmen vill ni aldrig mer åka hem :)

/Lotti

9 kommentarer:

Catrine sa...

vilka underbara bilder!!! tack så hemskt mycket för att ni delar med er till oss som inte kan åka dit så ofta... //Catrine (Haddoc)

Anna-Kajsa sa...

Ja, verkligen fina bilder,sista bilden med Hugo på rygg är fantastisk, snacka om att ha sommarlov!

Lotti sa...

Ja, jag ska inte ta åt mig någon ära överhuvudtaget för det är min man som har plåtat. Men det är roligt att ni gillar dem. Och så är det ju inte så svårt att ta schyssta bilder på två så snygga hästar.

Catrine sa...

"försjunken i tankar"-bilden är redan skrivbordsbakgrund... ÄLSKAR den!!! //C

Lotti sa...

Jag förstod att du skulle gilla den! Var däremot lite osäker på om jag skulle våga lägga ut bilden där han stegrar sig mot Chili ;)

Liza sa...

Kanske bra att man inte bor för nära...jag skulle lätt bo där tillsammans med dem! :D Helt underbart ser de ut att ha. / Liza (Troy)

Catrine sa...

hahaha... jag hittade till och två där han stegrar sig... men jag ser att man och svans finns ännu kvar... hahaha... //C

Lotti sa...

Boka in några dagar på vandrarhemmet under semestern vet ja! Det gjorde jag förra året. Sen var jag relaxad så det räckte hela hösten ;)

Bitte sa...

Fantastiska bilder, fantastisk miljö, fantastiska hästar! Tänk vilken lycka att få gå där hela sommaren och Bara Vara Häst; det borde alla unga hästar få göra istället för att stå i små, platta hagar.